donderdag 18 november 2010

Als ik mijn ogen sluit 130910

ls ik mijn ogen dicht doe, dan zie ik mezelf als een klein meisje.
In mijn kamer aan het spelen met mijn barbie's en zie ik mij gezechtje, en zie ik een zon stralen als ik lag. Dan zie ik mijn moeder binnen lopen die zo gelukkig kijkt, en zecht liefje het is bedtijd dus het is tijd om tanden te poetsen, na het tanden poetsen stopt mama me in en leest een verhaaltje voor, en geeft me een zoen voor het slapen, als mijn moeder mijn kamen uit loopt ga ik snel uit mijn bed en ga op mijn knien zitten voor mijn bed en bid tot god. En vertel hem alle leuke dingen die ik die dag heb gedaan, met wie ik die dag heb gespeeld en wat ik heb gegeten. Dat een van mijn vriendinetjes niet lief was maar we weer vrede sluiten. en dat ik wil dat er geen oorlog meer is op de wereld. dan vraag ik god om een mooie volgende dag en zeg ik amen. doe ik mijn ogen weer open en zie ik hoe blij en gelukig ik was. en ben ik zo blij dat ik ook zoon mooi toekomst heb, waar ik zulke mooie en goede dingen mag en kan gaan doen! En daarom dank ik god nogsteeds voor het slapen gaan dat ik zoon mooi leven heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten