donderdag 18 november 2010

191010 Always there

Ik droomde eens dat ik aan het strand liep, langs de mooie golven
Ik was niet alleen daar, want god liep aan mijn zij
We liepen samen het leven door, en ik had miljoenen vragen
maar ik stelde ze niet, we lieten een spoort van stappen achter ons
en god zij me, die stappen die wij nu achter laten is joun verleden,
het verleden dat je achter je moet laten, en iets goeds gaat maken van je leven
Ik stopte en keek achter me, en als ik goed keek zag ik dat het spoor langzaam wegtrok,
pressies wat god me zij, een nieuwe start maken en het andere achter je laten.
En ik keek naar het zand en god keek me aan met een liefde volle blik en zij:
vergeet dit nooit! jij bent mijn dochter en ik zal je steunen in de mooie en moeilijke tijden,
ik zal je bij staan, en ik was zo blij. en de volgende ochtend dat ik wakker werd
was de wereld zo mooi, en stond ik stevig in mijn schoenen,
en was ik zo blij dat god me dit allemaal had gezecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten