donderdag 18 november 2010

100910

ik ben niet het meisje, dat je graag ziet, 
ik ben zeker geen model. ik ben geen meisje, 
waar iedereen positief over praat. 
ik ben geen meisje, die alles doet 
wat er van der verwacht word. 
ik ben niet het meisje waar leraren nou bepaalt gek op zijn. 
ik ben niet het meisje, die geweldig word genoemt bij elke boy. 
ik ben het meisje: die af&toe een grote bek geeft, 
het meisje die veel fouten heeft gemaakt, 
het meisje die niet altijd zo lief doet. 
het meisje, die der zelf is,en dat ook blijft. 
veel mee gemaakt in het verleden, 
maar dat was toen, 
en ik ben naar de toekomst aan het leven. 
ik ben niet het meisje, 
die altijd gerespecteert word, 
maar het boeit me niet wat mensen van me vinden. 
maar als je zo nodig over me wilt praten? 
doe het dan recht in me gezicht, 
en niet zo achterbaks achter me rug om!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten